Valsemøllen

Navneskifte

Et rekordår på
alle parametre

Valsemøllen gik med navneskiftet tilbage til sine rødder og har høstet mange positive tilkendegivelser for det nye brand. Samtidig har forbrugerne taget så overvældende godt imod Valsemøllen på hylderne.

   Se case videoen her
Tilbage til rødderne
Opgaven ikke blot at skifte navnet på emballagerne, men at sikre, at tilliden fra Finax blev videreført til Valsemøllen

På baggrund af omfattende analyser af målgrupper og markedet udviklede vi en ny brandstruktur og en tilpasset brandplatform, der både kunne fastholde de stærke bage-universer, som allerede var etableret og sikre, at det justerede brand DNA vandt indpas hos målgruppen. Samtidig skabte vi en fintuning af Valsemøllen logoet, et visuelt univers, der også kunne rumme subbrands, nye emballager og de visuelle rammer til digitale medier.

Kontakt os

Er du vores næste case?

Vores kunder spænder vidt, og det samme gør vores løsninger. Kontakt os og hør, hvad vi kan gøre for dig – vi er altid klar med en snak og en kop kaffe.

Task

Rebuild a unified visual system for the advertising agency, made of steel which can change the world in a while.