INDSIGT
Eksekvering
med et digitalt
og datadrevet mindset
Strategi
Strategier der rammer plet, hver eneste gang!
Det strategiske fundament er afgørende, og den rigtige digitale strategi løfter dit brand, salg, kendskab og konvertering, men kun når strategien går hånd i hånd med kreativiteten.
Branding
Ved du, hvordan dine kunder oplever dig?
Dit brand er bestemt af, hvordan dine kunder oplever dig, uanset hvilken platform. Vi kommer helt ind til kernen og får samtidig afdækket dine kunder og deres adfærd, behov og købsmønster.
KOMPETENCER
Kreativ og digital eksekvering baseret på indsigter og data
Relevant og effektiv kommunikation
Alt hvad vi skaber for dit brand er baseret på data. Men ikke bare data for datas skyld. Data tilsat vores indsigt og erfaring. For uden data lever selv det mest kreative indhold et liv uden publikum.
Vi giver dine kunder indhold, der giver svar, skaber værdi eller underholder, så dit brand er til stede på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt med relevant indhold.
Functional
Hvad kan du forvente?
Reduction in operating costs for the whole product team which creates amazing UI/UX.
Daglig kommunikation
Mange års erfaring til rådighed
Løbende afrapportering
Et gennemført kundecenter
Dedikeret specialister
Slik hver anden fredag
Requests
Per Second
Requests
Per Second
When our team provides design and digital marketing. Applied arts can include industrial design, graphic design, fashion design. The app provides design and digital marketing, applied arts can include industrial design, graphic design.
The tech world
Det gode samarbejde med Markant
Hi-Con er specialister i ultra højstyrkebeton, som de primært bruger til at fremstille skræddersyede altaner, trapper, facader og broer. Hi-con vil være endnu mere proaktive ud mod deres kunder for at sikre yderligere vækst og indtjening. Det har længe været på dagsordenen at implementere en salgs- og marketingstrategi, der skulle understøtte brandgenkendelse og leadgenerering. Efter grundigt forarbejde er Hi-Con i samarbejde med Mindmill nu kommet ud af starthullerne med inbound marketing.
”Vi er jo en meget konservativ branche, som ikke er alt for udfarende, men det er vi nu ved at ændre på. Ofte bliver marketing set som en omkostning mere end en indtægt, og det ville vi gerne gøre op med. Vi ville vise, at marketing kan bidrage til vækst og nye kunder.
Men vi havde behov for ekstra ressourcer og andre kompetencer, end vi havde inhouse for at lykkes med vores nye strategi,” fortæller Julie Nayberg Thomsen, Head of Marketing.
Julie fortsætter: ”Jeg havde fulgt Mindmill på sidelinjen i en længere periode og vidste, at de havde den rette brancheerfaring til at kunne løfte vores forretning til et mere digitalt ståsted. Og allerede på vores første møde viste Mindmill, at de forstod vores udfordringer og vores markedssituation, og kort tid efter have vi en kommerciel strategi på plads med underliggende processer til succesfuld leadgenerering.”
Hi-Con er specialister i ultra højstyrkebeton, som de primært bruger til at fremstille skræddersyede altaner, trapper, facader og broer. Hi-con vil være endnu mere proaktive ud mod deres kunder for at sikre yderligere vækst og indtjening. Det har længe været på dagsordenen at implementere en salgs- og marketingstrategi, der skulle understøtte brandgenkendelse og leadgenerering. Efter grundigt forarbejde er Hi-Con i samarbejde med Mindmill nu kommet ud af starthullerne med inbound marketing.
”Vi er jo en meget konservativ branche, som ikke er alt for udfarende, men det er vi nu ved at ændre på. Ofte bliver marketing set som en omkostning mere end en indtægt, og det ville vi gerne gøre op med. Vi ville vise, at marketing kan bidrage til vækst og nye kunder.
Men vi havde behov for ekstra ressourcer og andre kompetencer, end vi havde inhouse for at lykkes med vores nye strategi,” fortæller Julie Nayberg Thomsen, Head of Marketing.
Julie fortsætter: ”Jeg havde fulgt Mindmill på sidelinjen i en længere periode og vidste, at de havde den rette brancheerfaring til at kunne løfte vores forretning til et mere digitalt ståsted. Og allerede på vores første møde viste Mindmill, at de forstod vores udfordringer og vores markedssituation, og kort tid efter have vi en kommerciel strategi på plads med underliggende processer til succesfuld leadgenerering.”
Hi-Con er specialister i ultra højstyrkebeton, som de primært bruger til at fremstille skræddersyede altaner, trapper, facader og broer. Hi-con vil være endnu mere proaktive ud mod deres kunder for at sikre yderligere vækst og indtjening. Det har længe været på dagsordenen at implementere en salgs- og marketingstrategi, der skulle understøtte brandgenkendelse og leadgenerering. Efter grundigt forarbejde er Hi-Con i samarbejde med Mindmill nu kommet ud af starthullerne med inbound marketing.
”Vi er jo en meget konservativ branche, som ikke er alt for udfarende, men det er vi nu ved at ændre på. Ofte bliver marketing set som en omkostning mere end en indtægt, og det ville vi gerne gøre op med. Vi ville vise, at marketing kan bidrage til vækst og nye kunder.
Men vi havde behov for ekstra ressourcer og andre kompetencer, end vi havde inhouse for at lykkes med vores nye strategi,” fortæller Julie Nayberg Thomsen, Head of Marketing.
Julie fortsætter: ”Jeg havde fulgt Mindmill på sidelinjen i en længere periode og vidste, at de havde den rette brancheerfaring til at kunne løfte vores forretning til et mere digitalt ståsted. Og allerede på vores første møde viste Mindmill, at de forstod vores udfordringer og vores markedssituation, og kort tid efter have vi en kommerciel strategi på plads med underliggende processer til succesfuld leadgenerering.”
Hi-Con er specialister i ultra højstyrkebeton, som de primært bruger til at fremstille skræddersyede altaner, trapper, facader og broer. Hi-con vil være endnu mere proaktive ud mod deres kunder for at sikre yderligere vækst og indtjening. Det har længe været på dagsordenen at implementere en salgs- og marketingstrategi, der skulle understøtte brandgenkendelse og leadgenerering. Efter grundigt forarbejde er Hi-Con i samarbejde med Mindmill nu kommet ud af starthullerne med inbound marketing.
”Vi er jo en meget konservativ branche, som ikke er alt for udfarende, men det er vi nu ved at ændre på. Ofte bliver marketing set som en omkostning mere end en indtægt, og det ville vi gerne gøre op med. Vi ville vise, at marketing kan bidrage til vækst og nye kunder.
Men vi havde behov for ekstra ressourcer og andre kompetencer, end vi havde inhouse for at lykkes med vores nye strategi,” fortæller Julie Nayberg Thomsen, Head of Marketing.
Julie fortsætter: ”Jeg havde fulgt Mindmill på sidelinjen i en længere periode og vidste, at de havde den rette brancheerfaring til at kunne løfte vores forretning til et mere digitalt ståsted. Og allerede på vores første møde viste Mindmill, at de forstod vores udfordringer og vores markedssituation, og kort tid efter have vi en kommerciel strategi på plads med underliggende processer til succesfuld leadgenerering.”