d

VI ER MARKANT

Lad os arbejde sammen

Mere end blot
emballage

Coop Trading

Designstrategi

Markedet for private label har de seneste år været i en voldsom udvikling, for private label produkterne er ikke længere blot et billigt alternativ til de kendte brands. Til at understøtte private label produkternes nye position ønskede Coop Trading en ny og ambitiøs designstrategi, der styrker og forstærker Coop Rainbows brandidentitet på tværs af alle produktkategorier og som samtidig sikrer, at produkterne står stærkt i hver sin kategori side om side med kendte brands.

Vi har skabt en stærk, visionær og dynamisk designstrategi, der kan rumme alle produkter inden for food og nonfood til Coop DK, Coop Norge, Rainbow i Finland og Coop Sverige. Kodeordene har været food appeal, smag og styling, der på tværs af kategorierne skaber en unik brandidentitet. Resultatet er et univers, hvor design og kommunikation sammen når hele vejen fra hylden og hjem til kunderne.

Vores samarbejdet med Coop Trading går mange år tilbage, og vi har i tidens løb opnået en unik indsigt i og forståelse af brandet, målgruppen og Coops arbejdsprocesser. I 2018 udviklede vi den eksisterende designstrategi for Coop Trading. I 2019 og 2020 står vi i spidsen for udvikling og udrulning af de nye, inspirerende emballagedesigns. De nye designs er allerede at finde i butikkerne.

Kategori

Ansvarlig

Tags

coop produkter