Branding kan sagtens starte i socialt lag
Annoncering fylder meget i SoMe-landskabet, men det er en stor fejl at glemme den organiske indsats. Det er en unik mulighed for at tale direkte til følgere og fans. SoMe-kanaler er samtidig et visitkort for virksomhedens brand og skal efterlade nye besøgende med det allerbedste indtryk. Og hvad der især er vigtigt; det er med til at holde dig relevant for din målgruppe og omverdenen.
Din organiske indsats kan omhandle alt fra Stories på Instagram, opslag fra dine medarbejdere på LinkedIn til hurtige statements på Twitter. En organisk indsats åbner for dialog med dine eksisterende kunder, følgere, fans, interessenter, tvivlere og kritikere – og naturligvis dialog med nye, potentielle kunder.
En organisk indsats på sociale står sjældent alene, men supplerer dit eksisterende kanalmix. Den gode indsats starter med en gennemtænkt social strategi med fokus på formål og målgruppe.
Vil du høre mere om, hvordan du optimerer din organiske indsats på SoMe?
En organisk indsats på sociale står sjældent alene, men supplerer dit eksisterende kanalmix. Den gode indsats starter med en gennemtænkt social strategi med fokus på formål og målgruppe.
Vil du høre mere om, hvordan du optimerer din organiske indsats på SoMe?
Kontakt os
Er du vores næste case?
Vores kunder spænder vidt, og det samme gør vores løsninger. Kontakt os og hør, hvad vi kan gøre for dig – vi er altid klar med en snak og en kop kaffe.