Lad kunderne komme til dig
En veltilrettelagt inbound marketingstrategi er B2B-virksomheders hemmelige våben til et flow af nye, opvarmede og købsklare leads. Det handler om at indfange leads for derefter at pleje og opvarme dem – og i sidste ende konvertere dem til et salg, når de er klar til det.
Et inbound marketing-setup sikrer et kontinuerligt flow af nye leads, der gennem målrettet indhold præger og overbeviser kolde leads om, at præcis jeres produkter er løsningen på deres udfordringer. Setup’et er bygget på marketing automation og leadscoring, så alle leads bliver behandlet i forhold til, hvor de befinder sig i købsstadiet.
Tag temperaturen på kundeemnerne med leadscoring
Leadscoring er en metode, der sikrer tydeligt overblik over, hvor dine leads befinder sig på købsrejsen. Ved at tracke og monitorere bliver hvert lead tildelt forskellige point ud fra deres specifikke adfærd. Så når et lead har opnået et vist antal point – og dermed er opvarmet – så overgår leadet automatisk til salgsafdelingen. Leadscoring er det ideelle værktøj til et effektivt samarbejde mellem marketing og salg.
Vil du høre mere om, hvordan vi kan optimere din inbound marketing?
Kontakt os
Er du vores næste case?
Vores kunder spænder vidt, og det samme gør vores løsninger. Kontakt os og hør, hvad vi kan gøre for dig – vi er altid klar med en snak og en kop kaffe.