Et transparent
samarbejde
med glas i fokus
Registration is open
Barcelona, Spain 20-23 November 2023
Se case videoen
participants
participants
participants
What is The conference about
GlassMate er båret af det gode håndværk
GlassMate bliver designet og produceret i Danmark af dygtige håndværkere med sans for kvalitet og omhu. Ved at samle hele processen ét sted kan vi kontrollere kvaliteten og sørge for, at alle løsninger lever op til vores høje kvalitetsstandarder. kvaliteten og sørge for, at alle løsninger lever op til vores høje kvalitetsstandarder.
Et super godt samarbejde!
The tech world
Get the most out of our event. Profesionales del diseño gráfico proident, taken of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy whole. Diseñador Gráfico and digital además como.
The tech world
Det gode samarbejde med Markant
Hi-Con er specialister i ultra højstyrkebeton, som de primært bruger til at fremstille skræddersyede altaner, trapper, facader og broer. Hi-con vil være endnu mere proaktive ud mod deres kunder for at sikre yderligere vækst og indtjening. Det har længe været på dagsordenen at implementere en salgs- og marketingstrategi, der skulle understøtte brandgenkendelse og leadgenerering. Efter grundigt forarbejde er Hi-Con i samarbejde med Mindmill nu kommet ud af starthullerne med inbound marketing.
”Vi er jo en meget konservativ branche, som ikke er alt for udfarende, men det er vi nu ved at ændre på. Ofte bliver marketing set som en omkostning mere end en indtægt, og det ville vi gerne gøre op med. Vi ville vise, at marketing kan bidrage til vækst og nye kunder.
Men vi havde behov for ekstra ressourcer og andre kompetencer, end vi havde inhouse for at lykkes med vores nye strategi,” fortæller Julie Nayberg Thomsen, Head of Marketing.
Julie fortsætter: ”Jeg havde fulgt Mindmill på sidelinjen i en længere periode og vidste, at de havde den rette brancheerfaring til at kunne løfte vores forretning til et mere digitalt ståsted. Og allerede på vores første møde viste Mindmill, at de forstod vores udfordringer og vores markedssituation, og kort tid efter have vi en kommerciel strategi på plads med underliggende processer til succesfuld leadgenerering.”
Hi-Con er specialister i ultra højstyrkebeton, som de primært bruger til at fremstille skræddersyede altaner, trapper, facader og broer. Hi-con vil være endnu mere proaktive ud mod deres kunder for at sikre yderligere vækst og indtjening. Det har længe været på dagsordenen at implementere en salgs- og marketingstrategi, der skulle understøtte brandgenkendelse og leadgenerering. Efter grundigt forarbejde er Hi-Con i samarbejde med Mindmill nu kommet ud af starthullerne med inbound marketing.
”Vi er jo en meget konservativ branche, som ikke er alt for udfarende, men det er vi nu ved at ændre på. Ofte bliver marketing set som en omkostning mere end en indtægt, og det ville vi gerne gøre op med. Vi ville vise, at marketing kan bidrage til vækst og nye kunder.
Men vi havde behov for ekstra ressourcer og andre kompetencer, end vi havde inhouse for at lykkes med vores nye strategi,” fortæller Julie Nayberg Thomsen, Head of Marketing.
Julie fortsætter: ”Jeg havde fulgt Mindmill på sidelinjen i en længere periode og vidste, at de havde den rette brancheerfaring til at kunne løfte vores forretning til et mere digitalt ståsted. Og allerede på vores første møde viste Mindmill, at de forstod vores udfordringer og vores markedssituation, og kort tid efter have vi en kommerciel strategi på plads med underliggende processer til succesfuld leadgenerering.”
Hi-Con er specialister i ultra højstyrkebeton, som de primært bruger til at fremstille skræddersyede altaner, trapper, facader og broer. Hi-con vil være endnu mere proaktive ud mod deres kunder for at sikre yderligere vækst og indtjening. Det har længe været på dagsordenen at implementere en salgs- og marketingstrategi, der skulle understøtte brandgenkendelse og leadgenerering. Efter grundigt forarbejde er Hi-Con i samarbejde med Mindmill nu kommet ud af starthullerne med inbound marketing.
”Vi er jo en meget konservativ branche, som ikke er alt for udfarende, men det er vi nu ved at ændre på. Ofte bliver marketing set som en omkostning mere end en indtægt, og det ville vi gerne gøre op med. Vi ville vise, at marketing kan bidrage til vækst og nye kunder.
Men vi havde behov for ekstra ressourcer og andre kompetencer, end vi havde inhouse for at lykkes med vores nye strategi,” fortæller Julie Nayberg Thomsen, Head of Marketing.
Julie fortsætter: ”Jeg havde fulgt Mindmill på sidelinjen i en længere periode og vidste, at de havde den rette brancheerfaring til at kunne løfte vores forretning til et mere digitalt ståsted. Og allerede på vores første møde viste Mindmill, at de forstod vores udfordringer og vores markedssituation, og kort tid efter have vi en kommerciel strategi på plads med underliggende processer til succesfuld leadgenerering.”
Hi-Con er specialister i ultra højstyrkebeton, som de primært bruger til at fremstille skræddersyede altaner, trapper, facader og broer. Hi-con vil være endnu mere proaktive ud mod deres kunder for at sikre yderligere vækst og indtjening. Det har længe været på dagsordenen at implementere en salgs- og marketingstrategi, der skulle understøtte brandgenkendelse og leadgenerering. Efter grundigt forarbejde er Hi-Con i samarbejde med Mindmill nu kommet ud af starthullerne med inbound marketing.
”Vi er jo en meget konservativ branche, som ikke er alt for udfarende, men det er vi nu ved at ændre på. Ofte bliver marketing set som en omkostning mere end en indtægt, og det ville vi gerne gøre op med. Vi ville vise, at marketing kan bidrage til vækst og nye kunder.
Men vi havde behov for ekstra ressourcer og andre kompetencer, end vi havde inhouse for at lykkes med vores nye strategi,” fortæller Julie Nayberg Thomsen, Head of Marketing.
Julie fortsætter: ”Jeg havde fulgt Mindmill på sidelinjen i en længere periode og vidste, at de havde den rette brancheerfaring til at kunne løfte vores forretning til et mere digitalt ståsted. Og allerede på vores første møde viste Mindmill, at de forstod vores udfordringer og vores markedssituation, og kort tid efter have vi en kommerciel strategi på plads med underliggende processer til succesfuld leadgenerering.”
DOWNLOAD WHITEPAPER
Få garanterede resultater med vores B2B Marketing Framework

KONTAKT
Skal vi give dig et stærkt kreativt og digitalt afsæt?
Vi arbejder ud fra filosofien No size fits all. Pointen er, at vi alle skal starte et sted, og hos Markant kan vi give dig et ekstra stærkt afsæt både kreativt og digitalt.