Den danske virksomhed udvikler og producerer tekstilbaserede ventilationsløsninger baseret på fiberteknologi og opnåede som den første i verden Cradle to Cradle-certificerede ventilationskanal.
KE Fibertec er en af de virksomheder, hvor der for alvor er handling bag ordene, når man taler om bæredygtighed. KE Fibertec er endvidere certificeret efter FN’s Verdensmål.
Opdatering af det visuelle udtryk
KE Fibertec er frontløber inden for bæredygtighedsinitiativer i hele virksomheden og ønskede en ny brand story og tone of voice, der kunne give luft under vingerne til deres bæredygtighedsfortælling og ikke mindst skabe en konkurrencemæssig fordel. Samtidig skulle det eksisterende visuelle udtryk opdateres for at skabe højere genkendelse og stopeffekt.
Visuel kommunikations- platform
Vi har udarbejdet en visuel kommunikationsplatform, der giver KE Fibertec konkrete rammer for sprog og grafik. Derudover har vi udarbejdet en bæredygtighedsfolder, der cementerer positionen som klimamæssig frontløber og fungerer som et high-class handout til kunder og samarbejdspartnere.
Bæredygtighed som konkurrencefordel
Med en tydelig brandstory og et stærkt visuelt udtryk har KE Fibertec fået de kommunikative redskaber til at synliggøre alle bæredygtighedstiltag i virksomheden. Med den nye platform har bæredygtighedsfortællingen udviklet sig fra intern stolthed til en konkurrencefordel, når de kommunikerer til deres tre primære målgrupper.
Bæredygtig ventilation med tekstilkanaler
Task
Rebuild a unified visual system for the advertising agency, made of steel which can change the world in a while.